Bijzondere groepen binnen de VVM

Intervisiegroepen

Intervisie is voor elke professional een belangrijk hulpmiddel om middels collegiaal overleg het eigen vakmanschap permanent te ontwikkelen. Deelname maakt ook deel uit van de hercertificeringseisen. Binnen de VVM zijn er veelal op regionaal niveau intervisiegroepen. Soms zijn hierbij ook VMBN leden aangesloten. Zoek je een intervisiegroep in je eigen omgeving is het advies een bericht op de besloten Facebookpagina te plaatsen. Levert dit niets op stuur dan een mailtje naar het secretariaat. Dan wordt gekeken hoe we je in contact kunnen brengen met een groep in je regio.

De intervisiegroepen zijn op persoonlijk initiatief ontstaan en niet tot stand gekomen door tussenkomst van de VVM. Daardoor zijn de groepen ook niet bekend bij de vereniging. Wellicht dat dit in de toekomst gaat veranderen.

Facebookgroep voor leden

De VVM kent naast een Facebookpagina die voor iedereen toegankelijk is een besloten pagina voor leden. Dit stelt leden in staat om op een makkelijke manier met elkaar te communiceren. Het is denkbaar dat er in de toekomst meerdere besloten Facebookgroepen ontstaan. Je kunt je nu aanmelden voor de besloten pagina via https://www.facebook.com/VerenigingVoorMindfulness/

Regiogroep Noord

Reeds enkele jaren is in de noordelijke provincies een aantal leden actief. Binnen de VVM is deze groep de 'Regiogroep Noord' gaan heten. Regiogroep Noord organiseert o.a. eigen bijeenkomsten met interessante workshops en wordt daarbij gefaciliteerd vanuit de VVM. Nieuwe bijeenkomsten worden via deze website en de digitale nieuwsbrief van de VVM aangekondigd. Wil je je aansluiten bij deze groep meld je dan aan door een mail te sturen naar: