Werkgroepen

Werkgroepen zijn actieve leden rondom een bepaald thema. Zij hebben zich verenigd in een groep die regelmatig bij elkaar komt en een inhoudelijk thema op het gebied van mindfulness uitdiept. Voorbeelden zijn, Bedrijfsleven, Niet-Aangeboren Hersenletsel, Ouderen, Kinderen, Verstandelijke beperkingen, etc. Ieder lid van de VVM kan deelnemen aan werkgroepen. Er zijn werkgroepen die niet regelmatig bij elkaar komen maar waar leden zich wel bij kunnen aansluiten omdat zij het thema interessant vinden. Een contactgroep komt in principe niet bij elkaar en is dus minder actief dan een werkgroep. Wel is het zo dat indien iemand met een idee de contactgroep actief wil maken, dit dan snel kan door de leden van de contactgroep op te roepen.

Op dit moment zijn er de volgende actieve groepen