Workshop Mindful Communiceren
door Greg Heffron
Vrijdag 17 april 2020

"Bringing Mindfulness to Communication"

Ook voor mindfulness professionals kan communicatie een grote bron van stress zijn. We raken in verwarring, er kunnen angstgevoelens ontstaan of zelfs diep lijden. Auteur en boeddhistisch leraar Susan Gillis Chapman ontwikkelde ‘The five keys to communication’, een workshop waarin een communicatie methode wordt aangereikt waarbij de mindfulness als gids dient om te navigeren. Simpele modellen, begeleide mindfulness oefeningen en ervaringsgerichte opdrachten helpen ons om het contact met onszelf te herstellen en vertrouwen te (her)vinden in interactie met anderen.

Greg Heffron

Greg Heffron headshot background swap 1000px

Algemeen directeur van het 'Green Zone Institute' Greg Heffron is de eerste gecertificeerde leraar in Mindful Communication geaccrediteerd door Boeddhistisch leraar Susan Gillis Chapman. Greg geeft Mindful Communication Workshops sinds 2009 en is sinds 2005 mindfulness & meditatie trainer. In 2005 ging Heffron in de leer bij senior Mudra Space Awareness-leraar Craig Warren Smith. Greg is geautoriseerd om deze unieke mind-body meditatie techniek over te dragen en doet dat sinsdien in verschillende landen in Europa, in Canada en in de Verenigde Staten.
Wij zijn verheugd dat Greg Heffron onze Jubileum Jaardag opluistert met de Workshop Mindful Communication.
Voor de goede orde delen wij mee dat deze Workshop in het Engels wordt gegeven.

9.00  Inloop
  9.30  Ledenvergadering (voor leden)
10.30  Pauze / Binnenkomst voor niet-leden
11.00  Opening - Workshop met Greg Heffron