Oproep ledenraadpleging: Wil jij de VVM de weg mee wijzen?

Op onze Najaarsdag 2017 hebben wij tijdens de ledenvergadering 2 nieuwe, belangrijke ‘wegwijzers’ voor de vereniging aangekondigd. Dit zijn:
1. Ons beleid t.a.v. Missie/Visie/Strategie
Aan dit document ontleent de vereniging haar bestaansrecht en dit zal koersbepalend zijn voor de komende jaren.

2. Onze Erecode.
Dit document geeft kaders aan voor hoe wij als leden met elkaar omgaan en in de buitenwereld opereren.

Beide documenten mogen in de ogen van het bestuur geen hamerstukken zijn die op de voorjaarsdag op 16 maart voor instemming worden voorgelegd. Daarom roepen we hierbij op tot een ledenraadpleging, zodat jij je mening kunt geven over de inhoud van beide documenten.

Tijd en locatie
Vrijdag 2 maart in Seats2meet, Hoogcatharijne te Utrecht
10.00 - 12.30 uur: Missie/Visie/Strategie
12.30 – 13.30: Lunch (gratis)
13.30 – 16.00 uur: Erecode

Aanmelden/reageren
Meld je aan door een mail te sturen naar het secretariaat (). Je ontvangt dan medio februari de documenten waarin de voorstellen zijn vastgelegd. Kun je onverhoopt niet op 2 maart, maar wil je wel graag je mening geven? Vraag dan bij het secretariaat de documenten aan en reageer uiterlijk 28 februari per mail.
Alvast dank voor je bijdrage aan een levendige VVM!