Uitnodiging Voorjaarsdag 2018 VVM

Wij nodigen je graag uit voor onze jaarlijkse Voorjaarsdag op vrijdag 16 maart a.s. in Utrecht. Het programma hiervan is als volgt

OCHTENDPROGRAMMA

• 10.00 - 11.00 UUR: ALGEMENE LEDENVERGADERING
    Jaarlijks terugkerend: jaarverslag en jaarrekening.
    Nieuw: Presentatie van onze nieuwe Missie & Strategie, onze Erecode, de ontwikkeling met zorgverzekeraars en de samenwerking met het VMBN.
    De officiële stukken worden uiterlijk 9 maart via de mail verspreid onder onze leden.
  • 11.15 - 12.15 UUR: PRESENTATIE VAN EEN PILOTPROJECT ‘VVM IN DE REGIO’.
    Een van onze leden, Maria Douwes, gaat ons iets vertellen over de werkgroep die is opgestart om in de regio meer betrokkenheid voor de VVM te krijgen door en voor leden en trainers. Om elkaar te inspireren, aanbieden van intervisie, etc.
  • 12.15 - 13.15 UUR: LUNCH

MIDDAGPROGRAMMA

• 13.15 - 16.30 UUR: GASTSPREKER EDEL MAEX VERTELT ONS OVER DE ONTWIKKELINGEN IN HET VELD VAN MINDFULNESS.
    Naast een meditatief moment praat Edel met ons over wat het betekent om anno 2018 mindfulness trainer te zijn. Hoe verhouden wij ons als trainer tot de verschillende ontwikkelingen binnen de wereld van mindfulness en hoe gaan we in ons trainerschap om met zaken als ethiek en kwaliteit?

KOSTEN

De kosten voor deze dag zijn € 60,-. Voor leden is dit voor de gehele dag, inclusief lunch. Voor niet-leden is dit alleen voor het middagprogramma met Edel Maex.

LOCATIE

Seats2Meet, Moreelsepark 65, (Hoog Catharijne, kantoren Hoog Overborch, 2e verdieping), 3511 EP Utrecht.
Route vanaf Centraal Station:

Wij hopen deze dag zoveel mogelijk leden en geïnteresseerden in mindfulness te mogen ontvangen, om elkaar te ontmoeten, te inspireren en om ons netwerk levendig te houden.

Wil je deze inspirerende dag niet missen? Schrijf je dan nu hier in.
Wij verwelkomen je graag op de 16e!

Aanmelden voor de VoorJaarsdag 16 mrt.

• Aangemaakt op .